Saturday, November 15, 2008

random

nah.aku update=) since aku nda tau apa kn d update..ku ckp pasal kisah kmarin saja haha.so yeah..kmarin ps ku masa patang.usually i would go home saja.kalau nda balik rumah,aku main futsal or main big2 or sigup sama si nas and fadz d warung or ke gdg sama geng syaitan ku. instead,pjul bawa aku ke dst carnival kmarin. there were me,pjul,bukh,raudhah,ajmal,zudin,afif and si aji. before ke sana,aku and si ajmal d rumah si pjul..hehe begay.nada wh..sana si pjul show off electric guitar nya..handal ia main ah.and si ajmal show off six pacs nya hahahah.ia ajar aku buat bicycle crunch=.= den d dst carnival...err.. kami mcm jalan2 and luk around sja.. bagi ku boring plg sana ah. den balik,si pjul antar..thanks mahn=D den malam nya..i went out sama anak haji kassim sama anak pehin abdullah hahahha.. si vince and haziq nda dpt dtg=.= well..kami ke rizqun..pasal ada business talk.hmph.. i dnt take any business subj plg and i noe ani wasting time ku saja haha..i just went there kn dgani kn dorg.boring ah talk ah.mengusut ku kn keluar hahaha.den we went to coffeebean. si raihan lanja.thanks yo haha den ke chill lagi.liat bolton vs liv. yeahhh.liv manang=D handal eh=p den after that aku balik.haha atu th gnya.erm btw,ani first post ku ni-_____- and 1st time usin blog.so yeah..i need help haha. bah. i wanna sleep. chaw

No comments: